TYSTA JOBB OCH NY LÄGENHET PÅ G!!!

Det är så frustrerande att gå och vänta på om man får jobb som man sökt eller inte! Känns som inga vill ge oss ungdommar en chans att visa vad vi går för :/ Som mamma och jag prata om förut idag, nyför tiden har uppfostran förändrats från förr. Jag menar att äldre i princip hatar ungdomar och ser oss som små paraciter, ne men ni förstår va jag menar! Men jag sa då att det är självklart att inga ungdomar har respekt för äldre, det är ju inga äldre som visar oss ungdomar respekt :O

Sen till något mer roligt :) Jag och kristoffer var och kolla på en lägenhet nere i stan, en större tvåa, den var fin och helt ok bara att vi behöver tapetsera om och lite för råsa vägg i sovrumet och snorgrönt i köket är inget jag vill ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0